Ako schudnúť na stehnách

0
769

Brucho, zadok, boky, stehná. Toto sú najkritickejšie časti ženskej postavy. Teraz sa však zameriame na stehná. Čoraz viac žien trápi otázka: Ako schudnúť na stehnách? Vyskúšali ste mnohé diéty, cviky a nič nepomáha? Možno bola chyba v nesprávnych cvičeniach alebo ste to jednoducho „zabalili“ príliš skoro. Posnažíme sa poskytnúť Vám čo najviac informácií o tom, ako schudnúť na stehnách, čo máte robiť a čomu sa treba vyvarovať. Veríme, že to spoločne zvládneme!

Majte na pamäti, že sa Vám nepodarí schudnúť len na stehnách! Ľudské telo je totižto nastavené tak, že nedokáže odstrániť tuk len z určitej partie. Preto neschudnete len na stehnách, no správnymi cvikmi sa môžete zamerať hlavne na ne.

Zabudnite na obmedzujúce diéty! Neznižujte si príliš príjem kalórií- skôr či neskôr Vás zaplaví vlčí hlad, prejedanie sa, či depresie. A výsledkom týchto diét je to, že schudnete najmä tam, kde nechcete. Preto sa skúste zamerať hlavne na pravidelné cvičenie. Stačí polhodinka denne, v ktorej sa budete venovať cvikom na zadok a stehná. Cvičením a posilňovaním stehien navyše môžete predchádzať aj vzniku celulitídy! Okrem dynamických športov nezabúdajte na cviky na posilnenie svalstva danej partie. Určite nájdete množstvo cvikov, ktoré Vám pomôžu vyformovať Vašu postavu. Cvičte precízne a viacero sérií.  Základom je však pravidelnosť cvičení. Preto cvičte pravidelne a menej, ako návalovo a veľa. Nič tým nedosiahnete, iba si zbytočne miniete vašu energiu.

Aby sa však splnil účel a význam celého tohto cvičenia, je potrebné dodržiavať správne stravovacie návyky. Zdravá a vyvážená strava, dostatok tekutín, príjem dôležitých živín, minerálov, vitamínov a bielkovín. Nezabúdajte raňajkovať, snažte sa obmedziť príjem cukrov len do poludnia. Nejedzte pred spaním a denne si doprajte ideálne 12 hodinovú pauzu v jedení (medzi večerou a raňajkami). Samozrejmosťou je i dostatok spánku.

S vytrvalosťou dosiahnete krásne stehná! Veľa šťastia!

 

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here