Diéta weight watchers

0
1635

Počuli ste už o DIÉTE WEIGHT WATCHERS? Prišla medzi nás už takmer pred 50 rokmi a
odvtedy pomáha žiť ľuďom zdravšie.
Je založená na štyroch princípoch – pravidelnej fyzickej aktivite, rozvoji poznávacích
schopností, podpornom prostredí a výbere tých správnych potravín.
Základným princípom tohto programu je viac sa pohybovať a menej jesť.

V čom spočívajú princípy tejto diéty? Diétu možno nazvať aj bodovou diétou, pretože prideľuje
body jednotlivým činnostiam a potravinám, a to podľa celkového obsahu tuku a vlákniny v
jednotlivých porciách a ich energetickej hodnoty. Na základe tohto bodového systému vám diéta
pomôže vybrať potraviny bohatšie na živiny, a zároveň také, ktoré vás lepšie zasýtia. Jej obsahom
sú aj špecifické potraviny, ktoré nie sú len zdravé, ale udržia vás spokojnými.

Základné potraviny možno jesť bez váženia, samozrejme v rozumných porciách. Bodujete len tie
potraviny, ktoré nepatria do skupiny základných.
Dôležitá je aj motivácia, preto sa človek pravidelne váži a svoju váhu zaznamenáva.
Veľmi podporované počas tejto diéty je aj pravidelné cvičenie, aj keď nie je nutnosťou.
Odporúčajú sa dlhé prechádzky, ktoré možno zaznamenávať krokomerom. Najideálnejšie je denne
prejsť asi 5 kilometrov.

Pozitíva DIÉTY WEIGHT WATCHERS:

  • je vhodná pre ženy i mužov
  • program poskytuje cvičebný plán
  • ponuka množstva receptov a jedál
  • veľmi uznávaná diéta už 40 rokov
  • netreba užívať žiadne výživové doplnky
  • pomalý a rovnomerný úbytok hmotnosti

Negatíva diéty:

  • neodporúča sa pre deti mladšie ako 10 rokov a tehotné ženy
Rate this post

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here