10 dňová diéta

0
679

Chcete schudnúť za desať dní bez toho, aby ste museli užívať rôzne supertabletky, ktoré Vám sľubujú schudnúť 8 kilogramov za 5 dní? Máme pre Vás naozaj funkčnú desaťdňovú ovocno-zeleninovú diétu!

Výhodou je, že už aj nákupom ovocia, zeleniny a orechov, ktoré môžete počas diéty konzumovať tiež, spaľujete nadbytočné kalórie. A pokiaľ sa do obchodu aj späť domov prejdete pešo, spálite kalórií dvakrát viac.

Lenže na to, aby ste sami videli výsledky diéty, musíte mať v prvom rade pevnú vôľu a odhodlanie schudnúť. Ale veríme, že to pre Vás nie je žiaden problém. Pozitívne na týchto desiatich dňoch nie je len to, že schudnete bez tabletiek, ale aj to, že postup diéty aj celého stravovania sa počas nej je veľmi jednoduchý.

 

Plody by mali konzumované najmenej päťkrát denne a to každé dve až tri hodiny.

 

Pamätajte si, že majú veľa zdravých vitamínov, minerálov a antioxidantov, takže nebudete musieť šetriť na svojich porciách, ale na druhej strane – všetkého veľa škodí. Počas týchto desiatich dní máte povolené jesť všetky druhy ovocia a zeleniny, ktoré máte radi.

 

Tu Vám prinášame pár pestrých tipov, ktoré môžete počas diéty kombinovať podľa chuti: artičoky, špargľa, repa, brokolica, ružičkový kel, kapusta, mrkva, karfiol, zeler, kukurica, uhorky, baklažán, cesnak, kel, šalát, huby, cibuľa, zemiaky, papriky, reďkev, špenát, tekvica, sladké zemiaky, paradajky, cuketa, jablká, hrušky, hrozno, banány, mandarínky, pomaranče, melón, slivky, čerešne, višne, marhule, broskyne, hrach, maliny, jahody, brusnice…

 

Áno, je pravda, že ovocie aj zelenina sú zdravé a chutné. No počas diéty sa môžu objaviť aj vedľajšie účinky, ako sú napríklad pocit slabosti, či bolesti hlavy. Našťastie sa s týmito nežiaducimi účinkami dá ľahko bojovať.

Pokiaľ sa budete počas diéty cítiť slabý, jedzte s ovocím a zeleninou orechy. Tie obsahujú proteíny, ktoré Vám navrátia Vašu energiu späť. Ak  budete pociťovať pretrvávajúce bolesti hlavy, vymeňte jedno jedlo počas dňa za bežné. Napríklad na obed si doprajete chudé kuracie alebo morčacie mäso.

Nezabúdajte taktiež na dodržiavanie pitného režimu! Najlepšie spravíte, ak budete piť najmä čistú vodu, minerálku alebo čaj, či kávu. Pamätajte na to, že v sladených vodách sa nachádza veľký obsah cukru, takže ak by ste ich počas diéty pili, celá Vaša snaha schudnúť, by mala nulový účinok.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here