Diéta pre ženy

1
262

Ženy sú stvorenia, ktoré dbajú na svoju postavu, na svoje oblečenie, na to, aby sa páčili nielen sebe, ale aj svojmu okoliu. A nič z tohto sa nedá, pokiaľ trpíte nadváhou, či máte nepekné tukové vankúšiky na bruchu alebo stehnách, hoci je inak Vaša postava pomerne štíhla.

Preto je práve teraz najvyšší čas na zmenu! Nepovedzte si, že začínate od zajtra. Začnite od dnes! Nezáleží na tom, koľko máte rokov, aké máte zamestnanie a záľuby. Nech už ste akákoľvek, aj Vy sa môžete pýšiť peknou a závideniahodnou postavou. Vďaka krásnej postave budete navyše j zdravší a Váš život bude kvalitnejší.

Všetko je to o Vás. O vašom ovládaní, o Vašich chutiach, o Vašom čase a v neposlednom rade aj o Vašich výhovorkách! Začnite sa stravovať zdravo! Odteraz nejedzte biele pečivo, ani výrobky z bielej múky, nekonzumujte sladkosti, nepite sladené vody. Dávajte si pozor na zloženie potravín. Nejedzte Ečka, umelé sladidlá či farbivá a hlavne pite veľa vody a nesladených bylinkových čajov. Verte či nie, základom peknej postavy je zdravý životný štýl, a teda najmä potrava, ktorú konzumujeme.

Rozdeľte si jeslo na 5-6 menších porcií. Plánujte si, čo budete jesť, aby ste zbytočne nekonzumovali veci, ktoré nemusíte. Prijímajte veľa vlákniny a vitamínov. Obmedzte cukry na minimum. Najlepším zdrojom cukrov pri chudnutí je ovocie, aj to však konzumujte len v dopoludňajších hodinách. Na večeru si doprajte niečo ľahké, čo Vás však dokáže zasýtiť. Najvhodnejšia je zelenina, pretože obsahuje veľa vody, a tak jej môžete zjesť skutočne veľa.

A hlavne sa nazabúdajte hýbať. A to nie len kvôli spevneniu postavy! Pohybom si privodíte pozitívnu náladu, prevetráte si hlavu a počas športovania si môžete napr. aj naplánovať Váš jedálniček na nasledujúci deň.

1 komentár

  1. A co takto skust online fitnes trenera. Pre teba ma treningovy plan ako aj jedalnicek . S nim najdes presny treningovy rozpis, krok za krokom dietany plan a vela ineho. Vyskusaj za to nic nedas.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here