Kapustová polievka na chudnutie

1
855

Môže byť kapustová polievka dobrá a účinná na chudnutie? Názory ľudí sa v tomto líšia, dovoľte preto, aby sme Vám objasnili všetky plusy a mínusy tejto diéty.

Kapusta je veľmi zdravá zelenina, obsahuje veľa vitamínov a šťava z nej má úžasné účinky na trávenie. Polievka z nej je veľmi chutná (pokiaľ je správne pripravená) a navyše Vám skutočne môže pomôcť  pri chudnutí. Ale! Síce by ste pri tzv. diéte s kapustovou polievkou schudli niekoľko kilogramov pomerne rýchlo, neodporúčame držať Vám ju. Táto diéta spočíva v tom, že jete iba kapustovú polievku. V tomto prípade Vám však budú chýbať dôležité živiny. Samy určite dobre viete, že jesť len jedno jedlo je nezmysel! Strava človeka počas chudnutia by mala byť pestrá, vyvážená, kvalitná a zdravá! Navyše, pokiaľ budete chudnúť len s kapustovou polievkou, najskôr sa Vám organizmus odvodní a v konečnom dôsledku môžete stratiť až 25% svalovej hmoty.

Preto Vám odporúčame radšej používať kapustovú polievočku len ako doplnok k Vášmu chudnutiu. Kapustová polievka je zdravá a chutná, no nie keď sa je iba ona. V každom prípade Vám však pri chudnutí neuškodí, pokiaľ ju budete jesť s mierou.

Keďže však kapustová polievka na chudnutie má u každého iné účinky, a možno ju budete chcieť vyskúšať len zo zvedavosti, ponúkame Vám základné rady a informácie, ako ju dodržiavať.

Potrebujete:

–        6 veľkých cibúľ

–        2 zelené papriky

–        1-2 konzervy paradajok

–        1 zväzok zelerovej vňate

–        Hlávka kapusty

Samozrejme, recepty  nájdete rôzne, zvoľte si však ten, ktorý Vám bude pripadať najchutnejší.  Pokiaľ nedokážete jesť iba polievočku, môžete vyskúšať aj upravenú diétu, popri ktorej môžete jesť i iné veci, s týmito pravidlami:

1.deň: akékoľvek ovocie, okrem banánov

2.deň: akákoľvek zelenina, na obed pečený zemiak s maslom

3.deň: kombinácia prvého a druhého dňa okrem zemiaka

4.deň: banány (maximálne 6), nízkotučné mlieko podľa chuti

5.deň: 30-60 dkg hovädzieho mäsa, paradajky (čerstvé alebo konzervované), 6-8 pohárov vody

6.deň: Hovädzie mäso a zelenina podľa chuti

7.deň: Hnedá ryža, nesladené ovocné šťavy a zelenina

Celkovo: žiaden chlieb, alkohol, sýtené nápoje (ani sódu)

1 komentár

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here